סעדה בראיון סוער: "צמרת הפרקליטות נוהגת בצורה אפלה"

אסתי פלד No Comments on סעדה בראיון סוער: "צמרת הפרקליטות נוהגת בצורה אפלה"

סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה אומר הערב בראיון ראשון ב"מהדורה המרכזית" כי אמרו שאני לא התלוננתי, אורי ואני התלוננתי מאות פעמים שי ניצן ושי ניצן, היו לנו תלונות שהוא נוקט דברים עברייניים" | "צמרת הפרקליטות מתנהלת בצורה אפלה וכל האזרחים נפגעים. אחרי שאפרסם הכל אנשים יקראו לחקירה של כל העניין הזה"

צילום: יוסי זליגר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר בראיון ראשון לתקשורת החרדית ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן: "אני כתבתי את הדברים לפני שנתיים-שלוש, פניתי לפרקליט המדינה, רק לפני כמה חודשים חזרו אלי. על הפוליטיקה לשרת את הציבור אני שוקל רק עכשיו, אז רציתי לתקן את מח"ש".

"אבל הדברים נאמרו בזמן אמת התלוננתי אין ספור תלונות, שהמפכ"ל מטיל מןרא על אנשי מח"ש, מאיימים בפירוקה כי רציתי להיות בצד האמת, בחלק מהדברים הם התנצלו כי זו הייתה הדרך לרצות אותי. אחרי זה הם באו ושאלו: משה מה אתה רוצה שנביא לך – אמרתי להם שאני רוצה להישאר במח"ש אל תפריעו לי

קודם כל מה שעשו ניצן ואלשיך בחסות היועמ"ש, זה פירוק ההגנה על הציבור – אין מי שישמור על השומרים. זה לא כל הפרקליטות, יש כאלו שעובדים לילות כימים למען הציבור, אבל הצמרת מושחתת. אורי כרמל, שלא הגיע מאותו הכפר שלי כתב השבוע על אירועי אום אל חיראן שאלשייך יצר קונסטרוקציה משפטית חדשה.

"עכשיו פרסמתי שפנינו לליאת בן ארי שלא מקבלים מידע ומסמכים בפרשת המימד החמישי, אתה יודע מה יצא מזה? אני צקווה שאחרי שאחשוף את כל התמונה ייקראו אנשים לחקירה, ואני בתוכם על מנת שהכל יתבהר"

"איים, צד, הטיל מורא – זו תלונה שהגשנו לפרקליט המדינה נגד המפכ"ל. מה עושים פרקליט המדינה והיועמ"ש עם זה? לפני כמה ימים התקשר אלי פקוד שלי ואומר שיש תיק של סנ"צ בבני ברק ופנינו ולא מאפשרים במח"ש לחקור והתיק בינתיים מזדהם. אם זה היה שוטר סיור, היו נותנים לנו לחקור אותו. מי שמשלם את המחיר זה החרדי בהפגנות, זה הנער בגבעות, זה הערבי במחסום. מי שמשלם את המחיר זה האזרח הקטן".

"ברור לי שמהחומה הזאת שאופפת את הפרקליטות משהו יתבהר. הזעקה היא של כל הציבור, שפקידי הפרקליטות לא מבינים. אפשר לראות במערכת שיש ירידה בכמות התיקים, כל חברה פרטית הייתה מבינה שיש בעיה, אבל למערכת נוח עם זה ולכן שותקים" הגגיש הבכיר לשעבר שפתח על כל בכירי הפרקליטות.

"אני אופטימי. אני כמו הגנן שמנקה את העשבים השוטים, בגדר "והיה מחניך טהור". המשטרה היא חשובה, השוטרים מצוינים וצריך אותה. זה שמח"ש נמצאת תחת הפרקליטות, צריך להוציא אותה מהפרקליטות, וצריך כמו מח"ש גם לפרקליטות. עד 92 לא היה מח"ש היא הייתה בתוך המשטרה. עד שהבינו שאי אפשר עם הקונספט, אני מתוך הפרקליטות לא היה לי למי לפנות על פרקליט המדינה, הלכתי ליועמ"ש לממשלה ולא יצא מזה כלום".



0 תגובות